1分鐘挑戰角

日期: 18/03/2022

堅毅:挑戰小活動(郁動篇)
  • 汽水層層疊

    需要三罐汽水同三個空汽水罐。我哋左手攞住三罐汽水,右手就攞住空汽水罐。目標喺要將左手嘅三罐汽水換到右手,右手嘅空汽水罐就換到左手。而過程中喺唔可以用其他身體部份幫手,汽水罐跌咗落地就要重新開始,喺一分鐘之內完成就為之成功啦!

    https://www.youtube.com/watch?v=44WDfA9RG5M

     

  • 手眼協調大挑戰

    手眼協調大挑戰

    一分鐘時間挑戰一個項目

    第一項:抽筋擒拿手
    第二項:旋轉360
    第三項:紙杯層層疊

    https://www.youtube.com/watch?v=BvVtY28fV9g

     

  • 「碌波子」

    需要一張長枱,幾塊紙皮,三粒波子同埋一支匙羹。我哋首先將三粒波子擺上台,利用匙羹令三粒波子維持喺台面,保持唔跌。呢個都可以係一個雙人決戰項目,維持得最耐個個就為之勝出!快啲搵埋屋企人一齊挑戰啦!事不宜遲,即刻去片,開始挑戰啦!

    https://www.youtube.com/watch?v=fkuP_PDuxDs

     

  • 碌銀仔入鐵叉

    碌銀仔入鐵叉

    需要多個一元硬幣/或者其他圓形硬幣
    一枝鐵叉及一張平滑的枱
    用紙皮墊高其中兩邊枱腳,形成斜角
    用最短時間將硬幣攝入鐵叉中間

    https://www.youtube.com/watch?v=963AcCfxWjo

     

堅毅:挑戰小活動(親子篇)
堅毅:挑戰小活動(製作編)
  • STEM學堂

    需要準備9枝筆/木筷子、12橡筋同埋1隻匙羹就可以完成既簡單又好玩嘅迷你羅馬炮架。

    https://www.youtube.com/watch?v=uJn_-FsOTx4

  • 童你放暑假:甜品café

    讓兒童學習利用身體的感官去TASTE一下,透過視覺、嗅覺及味覺去感受食物的「真正味道」,作為比喻,讓兒童從中學習從不同面向找尋自己「真正的喜好」和潛能,欣賞自己的強項。

    https://www.youtube.com/watch?v=iRchNFWOaHo

     

Top